Gardiner&huvudvärk

Well, let's put it out in the air; Jag är förkyld. Det värker i mitt stackars huvud, i min stackars hals, och i diverse andra delar av kroppen som även de känner sig tvungna att ge uttryck för sitt missnöje över det förbaskade regnet som inte kan sluta att falla.
Eller så har jag helt enkelt inte haft på mig tillräckligt med kläder, som vanligt.

MEN, det är ju skol-sm i helgen, ngt jag inet vill missa för allt i världen. förra året rockade, förra året är inte nu. Men det behöver inte betyda att det inte blir lika kul. : )

Igår då, jag låg hemma hela eftermiddagen och kollade på one tree hill, de fyra första avsnitten. (Me like<3)
& åt potatis och ägg. Väldans gott : ) Meningen var att jag och carini skulle sätta upp våra inte-så-nyinköpta tavlor och gardiner, men det kom vi inte på förrens top model börjat, & då var det ju alldeles för sent ;)

mitt hår är helt skumt, och konstigt. Det är som om jag haft tio dåliga hårdagar på rad, det bara... hänger, liksom.

Hoppas det blir ngt av ikväll, hoppas vi hittar ngnstans att vara. well, det får lösa sig.

Nej, nu börjar snart min engelska, så som schemat ser ut den här veckan. ska få ett nytt imorgon, och då kmr den ligga cirkus en timme senare. Jippie Yay.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carri

JAG KAN INTE FÖRSTÅ ATT VI GLÖME BORT DEEEET. ! DAMN alltså.
och ey, glöm inte att det är Idol ikv, Malmö. Påminn ngn om att spela in det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback