- om att cykla i spöregn.

Nej, det är verkligen ingentning att rekommendera, jag kan inte understryka det enough. Det är, för att dra en korrekt slutsats; blött. Mkt blött.

So here I am i skolan, blott 7 minuter kvar tills min spanskalektion tar sin början. värt att tillägga dock; jag var här för hela tretton minuter sedan, :O I'm such a good girl.

Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska åka & träna idag eller inte. Bestämde ju med Kim igår att vi inte skulle det, men jag tog med mig kläderna för säkerhetsskull - kändes helt skumt att inte behöva ta med sig bagen, så jag kände mig helt enkelt tvungen.
Jag glömde mina joggingbyxor på vallen med, hängde dem över ett staket igår morse, de lär inte vara torra, om jag ngn gng skulle hitta dem. :(

nej, nu bär det av till spanskan, ska nog hälsa på natalie lite på vägen dessutom:)

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carri

uuuh. att cykla i spöregn... vad kan man säga, annat än att det var en upplevelse jag inte skulle vilja leva utan,
uppenbarligen:)
(hehe)
(hehe,
he,
heeeeeehe.)

Postat av: carri

-well, I actually think that I am killing myself a bit too..;;

2007-09-06 @ 10:23:41
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback