Mums-apelsiner&världens största hål.

Mm, här sitter jag nu & äter apelsiner, cirkus en timme efter det att jag slutade min spanska. (där jag hade prov btw,) Nästa lektion: 15.00.
DET ÄR ETT SJUKT LÅNGT HÅL, & det borde kunna komma högt upp på en rekord-lista av ngt slag, faktiskt.

var på konsum innan med carina & inhandlade lite "Danino mager vanilj-yoghurt" - MUMS :D blev lite blue keld björnbär med, det är en riktig klassiker det ;)

Födelsedag igår, megamys. Vaknade med presenter liggandes vid sängkanten, hur mkt bättre kan det bli?;) Sen följdes det upp av första grundträningspasset sen vilan, - fett jobbigt men megaskönt efteråt, såklart. sen kom jag till skolan, jätteförsent för svenskan hade börjat för nästan en kvart innan jag ställde cykeln utanför mitt arbetsrum, och då hade jag inte ätit än! :O damn, ;) fick en massa fina presenter med, jag älskar att fylla år :D

höll nästan på att glömma; mams, paps, johannes, mormor, kimmo & johan kom och hälsade på mig igår, var riktigt najs, och jag fick årets lätt fetaste present av ma&pa; en TATUERING :D som jag velat ha så länge, nu gäller det bara att hitta den exakta formen på min lilla fot-ödla, sen blir det att cykla ner till Finn's & beställa tid :)

träning i eftermiddag, längtar.

(älskar denna låten, lyssna och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8)
kärlek.


Kommentarer
Postat av: carri

jag vill också fylla ååår..!

Postat av: carri

men så blogga lite dåååå

2007-10-18 @ 11:01:14
Postat av: Anonym

Jag saknar dig johannapanna!

2007-10-18 @ 21:22:31
URL: http://olofssson.blogg.se
Postat av: Carina

eyy.
vrf lägger du inte upp en sån där personlig profil föööör

2007-10-19 @ 19:48:00
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback