I am an asphalt flower, breaking free,

but you keep stopping me.

Jag har så ont i mitt stackars lilla huvud, att om det inte vore för att jag vill ta vara på min sista vecka i vila, och verkligen passa på att göra ngt medans man har eftermiddagarna lediga, skulle jag allt åkt raka vägen hem & sovit. (& städat lite med, sen. för det kan definitivt behövas.)

men vi får väl se vad eftermiddagen bjuder på, ska hem till pimpim runt sju iallafall är det tänkt :)

(btw så är emil sötast i världen<3)

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carri

eeh
vem är emil?
last time i checked, så var jag sötast i världen.
hehehhehehhee

Postat av: guess who?

Jag tycker att Olof är mycket mycket sötare faktiskt. By the way, VEM är emil? Inte han i lönneberga väl? han är nog lite too much of a bad boy för dig min vän xD

2007-10-03 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback