Wouldn't you say

Hepphepp, jag är fan sämst. på att uppdatera bloggen alltså, inte på ngt annat ;) hewhew.

Nu är snart lovet slut, & det är väl skönt på sitt vis, - jag hinner att sakna ihjäl mig efter växjö på bara en vecka. Har inte jobbat ngt under lovet, så har bara legat hemma och slappat :) lite surt, hade vart bra att jobba såklart, men det är rätt soft att vila ut sig också, faktiskt.

måste bara passa på att få med en kärleksförklaring med, det känns rätt akut.
DISNEYCHANNEL I MITT HJÄRTA<3 (jag har verkligen låtit min barnsliga sida komma fram under lovet, ME LIKE, för jag vill vara som peter pan och aldrig växa upp, bara leka, se på barnprogram & inte ha ett enda bekymmer i hela världen) 

jag är förkyld med, -SKIT. Jag kan inte träna eller nånting, & som vanligt är man som mest sugen när man inte kan. typiskt.

jag längtar efter två saker just nu, och det ngt helt galet.
1. Julen - mm, kmr ihåg för ngn vecka sen, när jag, virre&evve satt och pratade om julen, då längtade jag. men nu, nu längar jag... en massa mer. Var och shoppade igår, och då hade dom börjat julpynta i affärerna, I WENT MAD!
det var inte hälsosamt, jag köpte 130st värmeljus, och ett antal lyktor därtill. Jag var även mkt nära att köpa ett gör-det-själv-julkorts-kit, men sen kom jag på att jag faktiskt inte skickar några julkort. ja, himmel.
2. Studenten - eller, hm. egentligen längtar jag inte speciellt mkt till studenten, jag gillar det trygga liv jag har nu där jag vet precis vad jag ska göra inom de närmsta året. Men jag vill åka till USA med emelie jag vill lära mig surfa, jag vill åka nu. Jag vill.. göra något. resa. bara köpa en biljett till någonstans, åka dit och se vad som händer. okej, jag är inte riktigt så trög och naiv som jag låter, jag fattar att det hela antagligen skulle sluta med att jag hamnade rånad&mördad i ngn mörk gränd nånstans långt hemifrån, & damn, när man ser på det på det viset låter det väl inte så jättelockande.
men ändå, man kan väl få drömma om lite frihet ibland? :)

kärlek. (eller, påverkad av min extrem-sträcktlästa eng.bok - LOOOOOOVE.)

Kommentarer
Postat av: carina

vad menar du med "jag har verkligen låtit min barnsliga sida komma fram under lovet"? du är jämt barnslig. jämt.
;) hehe. fortfarande sjuk eller?

2007-11-07 @ 15:29:21
Postat av: carina

första säsongen in my heart. måste se på oc snart. måste!
har en plan. ring mig.

2007-11-08 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback