words, -it's all about finding the right ones,

alltså, det här är inte bra. jag är pigg.

okej, jag vet att klockan inte är speciellt mkt, man skulle tillochmed kunna påstå att kvällen fortfarande är ung. men faktum är att jag är sjuk, och jag borde verkligen sova så att jag blir frisk till nästa vecka, jag ligger redan efter i allt känns det som! & jag var faktiskt riktigt trött när jag pratade med emelie innan, och då tänkte jag gå och lägga mig direkt. så fort jag lagt på luren gjorde jag mig iordning med allt vad det innebär, la mig i sängen och.. ja just det, jag blev PIGG.  (alltså, motsatsen till trött, jag gick ju inte direkt och gifte mig med musse elelr ngt sånt..) HEWHEW. ;)

så kände jag plötsligt en brinnande hunger att dela med mig av dagens tankar i denna blogg, & vem är jag att motstå en sådan frestelse när den smyger upp från bakhåll och knackar mig på axeln? nej alltså, karaktär har aldrig varit min starkaste sida.

hah, är det någon mer än jag som tänkt på det här med att när man ska skriva ett blogginlägg måste man först trycka på skapa-fliken? jag tkr det är skitkul, det får mig att känna mig som värsta konstnären, som liksom.. skapar saker. WIOH :D

mm, som jag redan nämnt har jag varit sjuk, hela veckan nästan. var visserligen i skolan i måndags, men.. jag var väl inte direkt närvarade för att vara helt ärlig. sen var jag på spanskan i tisdags med, men samma sak gällde där. så, det är väldans synd om mig, helt enkelt.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Carina

Mmm, väldigt kul skämt det där, med musse PIGG.
inte.

Postat av: Pim

Ibland kan du skrämma mig med din konstighet! ; )

2007-11-23 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback