what hurts the most

mhm, ännu en ggn har cascada valt en mega-bra låt att göra cover på, & som vanligt är orginalet 1000ggr bättre.

jag är hemhemma nu, sitter vid farmins dator eftersom b2 är alldeles för egoistisk för att låta mig låna hans. (attans små-unge) fast han är rätt bra ändå, ibland. ganska ofta tillochmed :) jag ser så mkt av mig själv i honom, inte rent utseendemässigt trots att det finns de som säger det (*host*´PIM*host*) utan liksom.. tankar.

det har vart en tung vecka, men träningarna har känts super-mega-jättebra, och det är ju skönt det! så länge något går min väg ska jag vara glad, -tänk bara på barnen i afrika ;O (inget att skämta om, JAG VET. men är på det humöret idag så ni får ursäkta)

imorgon är det iallafall jul-mys med virre, evve och elin -  det ska bli en massa nice, :) julen är bäst, blev helt hyper när jag kom hem idag och mams hade plockat fram adventsjulstakarna och bytt gardiner i alla fönstrerna, liite tidigt kanske, men hey, jag gillar det.

nej alltså, nu ska jag allt go to bed, jag hör hur den ropar mitt namn ( vilket borde tyda på att jag faktiskt är tröttare än jag trodde, för rätta mig om jag har fel, men sängar ropar väl itne i vanliga fall?) hmm, dags att säga godnatt iallafall, för att vara på den säkra sidan.

kärlek. (till världen, pim&emeliten)


Kommentarer
Postat av: veronicaaaa

Hejsan sötnos! Vad mear du med att de heter Golden retriever bara för att de apporterar? Hänger iunte med i vad du menar :P
Tack för att du håller tummarna, det betyder!

2007-12-04 @ 17:41:39
Postat av: virrre

Haha, jaha...det fattade jag inte alls :P Men så kanske det är då! Smart där! :D
Puss!

2007-12-05 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback