man vet inte vad framtiden håller, förutom glädje och regnbågar

mm, mikey i Rasten vet allt vad han pratar om han.

Idag är det torsdag, och jag ska åka hemhem ikväll. det ska bli rätt nice, älskar min säng hemma & sen gillar jag huset nu när det börjar bli mörkt&kallt. (vaddå, BÖRJAR BLI, tänker ni, men hey! I'm the writer, sluta klaga)
måste bara nämna att jag älskar veronica för att hon har lagt in sugarbabes nya låt på sin blogg, för det har i sin tur lett till att en sugarbabes-era har börjat i mitt liv, ME LIKE<3 :)

& jag TYCKER faktiskt om snön som faller, trots att den är lite tidig & trots att den är en massa kall. jag har vart så orolig för att  vi aldrig ska få några riktiga vintrar igen att jag är helt överväldigad över att det ens kan vara såhär kallt i sverige! (okej, att jag älskar att ha på mig mina vinterjackor kanske också spelar in lite, men inte mkt, promise!)

ska snart träningen, tänkte bara skriva rent spanskan innan jag drar mig upp till isabella:) är inte alls pepp på gymmet idag, men emelie har säkert rätt när hon säger att det kmr så småningom- hon brukar ha det nämligen ;)

det kmr bli ett rätt intensivt dygn som jag har framför mig har jag en känsla av, som jag redan nämnt bär det av hemåt sent ikväll, för först ska jag ju hinna med ett gympass, ett utvecklingssamtal (nervös!), att äta, & så ska paps installera in vår nya dator i lägenheten (HEJ LYCKA) 
 sen, som jag så smidigt blev påminnd via sms i morse, ska jag till tandläkaren imorgon, kl 0810. efter några troligtvis hemska minuter ska jag sedan möta upp en viss veronicaholmbom :) sen bär det av till ljungby ngn ggn kring lunch, där jag ska möta min kära emeliten för en ny busstur till markaryd(som ligger i småland, btw)

mm, det var mitt dygn det, ska bli niice :) nu måste jag skriva klart den där spanskan bara, och städa lite på min arbetsplats, lyckas alltid med konsstycket att få den att se ut som ett bombnedslag efter en vecka, till städerskans förtret.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carina

jag håller alla mina tummar för dig idag

Postat av: veronica

Din svikare! :O:D Hoppas tandis tar fram den STORA borren idag! HA!
Haha, nejdå, hoppas allt går bra idag så hörs vi snart! BUT I`M STILL MISSING YOU!

2007-11-16 @ 10:16:09
Postat av: Pim

"för det har i sin tur lett till att en sugarbabes-era har börjat i mitt liv"

Det undrar jag!
Jag har då icke hört en enda sugarbabeslåt den senate veckan! ENBART hairspray!

2007-11-23 @ 12:25:48
Postat av: Elin

Hej sötis:)
Du är fortfarande på på lördag va'?=)
Vi ska iaf träffas hos virre vid halv tre.
Och du ska ha med dig pepparkaks deg(alla tar med sig egen), formar, plåt, kavel och band om du vill ha det. Sedan ska vi göra marsipan figurer med, så du kan antingen ta med dig marsipan(vi har karamell färg) eller om du hellre vill göra apelsiner med nejlikor så får du ta med dig det:P
hoppas du kommer=)
Pusss

2007-11-28 @ 17:52:41
URL: http://olofssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback