varma kinder

mmh, precis sådär som man brukar känna sig efter en avslutad tävlingsdag; alldeles lagom trött och seg i både huvud och lemmar, kinderna är varma och rosiga av den friska luften. dessutom man har en ovanligt stark känsla, redan såhär klockan sex en söndagkväll, om att ikväll sover jag nog gott.  :)

Yes, som somliga redan listat ut har jag idag genomlevt utomhussäsongens första tävling, inte minde än en mkt prestigefylld lagtävling. Blev diskus och spjut för min del (inte 300 häck då alltså, som jag försökt lura i vissa lättlurade människor.. :P) det gick okej. inte bra, men inte superkasst. men jag är väl inte direkt nöjd heller.

igårkväll var det eurovision som gällde, och oj, vad taggad man var! trodde väl inte direkt på en svensk vinst, men inte fan trodde jag det skulle gå så pass dåligt som det gick. serbien var inte dåliga, men de var ju knappast bäst. (för det var the ark, HELT opartiskt :P)

floppen bevittnades iallafall hemma hos en viss sötnos named sophie, efter det att vi lyckats trycka i oss massor med överkryddade nachochips och en underlig röra, av johan döpt till "kattgrejset". vi hann även leka sadister i sophies hängmatta, (den största av oss alla var LÄTT kim, hahaha :D)

mm, en helkul kväll var det iallafall, trots att the ark inte vann, ;)

puss! (johanna00000pim&emeliten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback