Utmaning

Alltså, det är en sjukt lång lista, men blir man utmanad av en viss veronica holmbom kan man inte avstå utan att behöva skämmas resten av livet ;)

1. Namn jag lyssnar till: Jag lyssnar ENBART till Johanna, men det händer även att mindre snälla människor (men trots detta ganska påhittiga..) kallar mig saker som Joh, Bumbi, jojo och.. Jojo-hanna. :P men då ignorerar jag dem bara.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
  well, jag tkr om min humor, annars skulle jag väl inte skratta åt den?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:  Jag har en viss tendens till att vara riktigt besserwissig, och det hatar jag riktigt innerligt.

4. Detta är jag rädd för: Mörker, hästar.

5. Tre saker jag vill varje dag: Sova, träna & umgås :) (mat är överskattat)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Saker som involverar att man måste vara vig, springa långt och hålla ordning på mitt rum (eller i mitt liv i allmänhet.. )

7. Detta tycker jag om att göra: Sova, se på TV och umgås.

8. Detta vill jag göra just nu: Tredje ggn gillt, sova :P jag är en trött människa.

9. Bästa känslan: Känslan av oövervinnerlighet.

10. Värsta känslan: När man måste kissa och det inte finns en toalett på flera mils avstånd.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: allt det klassiska; ful, dum och tråkig ;)

12. Är du kär just nu: Nej, inte ens i närheten.

13. Jag vill gifta mig: Ohja ;)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: lära mig äta med pinnar, resa jorden runt och få en son, som jag ska döpa till Lancelot :)
15. Min käraste ägodel: Töntigt nog, måste jag svara min OC säsong 1 box :P

16. Något jag vill ha i present: En iPod! (en RIKTIG, med 80gb :D)

17. Detta har jag på mig just nu: Mina only-jeans, ett par helvita sockar och en mörkblå träningst-shirt, ett antal storlekar för stor.

18. Favoritkläder: träningskläder trivs jag bäst i, men det funkar med mjukisbyxor också :)

19. Favoritdjur: Korp

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt, men det går i perioder. (har dock alrdig haft en metal-period)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : Almost - Bowling for soup Sheena is a punkrocker - Ramones och Top of the world - The all american rejects.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
Engelska & Svenska
Tråkigast: Företagsekonomi, ibland iallafall

23. Stjärntecken: Våg

24. En bok jag gillar: Harry potter, okulturellt nog.

25. En film jag gillar: just nu är jag fullkomligt head-over-heals i the holiday, men i det långa loppet är nog Big fish en av de bästa filmerna någonsin :) (men även the notebook ligger högt på listan!)

26. Favoritdoft: Jordgubbar luktar gott.

28. Detta äter jag gärna: allt! är allätare. men jag gillar itne svamp. eller lök. & sen tål jag inte mjölk..

29. Dricker helst: Cola. är beroende.

30. Favoritgodis: Det ska vara suuurt. 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: England, :)

32. Färg på mina ögon: Blå & gröna, med en gul sol runt pupillen :)

33. Min längd: 1,67

34. Jag tror på: Pim. Hon är min gudinna.

35. Jag spelar: Dum.

36. Person jag beundrar: Emelie. hon är min hjältinna.

37. Så här bor jag:
 I en soptipp på veckorna (jag städar nämligen aldrig runt min säng i längenheten) & på helgerna bär det av hemåt, där damsugarens entoniga läte är lag.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:  inte en enda vad jag vet, carina sköter dem så bra ;)

39. Det här tänder mig: Intelligens.

40. Det här gör mig avtänd: Fotsvettslukt. eller kim, välj själva..

41. Favoritfärg: Har alltid älskat röd.

42. Favoritcitat:
"Jag HATAR folk i solglasögon" - Pim

43. En hemlighet jag vet: Jag, (till skillnad från en annan person som står mig nära) kan hålla en hemlighet hemlig. (eller kanske närmare en överraskning)

44. Bästa present jag fått: svår fråga.. finns det några dåliga presenter? gratis är gott! ;)

45. Senast köpta skiva: kmr jag inte ihåg, det var så längesen.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min högra stortå, den är rent ut sagt vacker.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min vänstra stortå.. fulare finns inte :(

48. Udda förmåga/egenskap:  Jag är bra på att överdriva. (livet är så mycket roligare då)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:  en igelkott.


Kommentarer
Postat av: veronica

Vem FAN rent ut sagt har KORP, ja notera KORP som favoritdjur??? SVARA MIG!!!!!
xD
/ Alltid din härskare :*

Postat av: Anonym

Ja hästar har jag märkt att du är rädd för;)

2007-05-24 @ 16:04:31
Postat av: Pim

Jag ska försvinna så du slipper se mig och bli avtänd.

2007-05-30 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback