Spelevink

såg ett kul test i veronicas blogg, och tänkte att jag kunde ju prova, såhär en onsdagseftermiddag när regnet smattrar mot rutan där jag sitter i mitt arbetsrum.
här är resultatet, sådan här bloggare är jag;

"Du skämtar och driver med det mesta. Du har livlig fantasi och älskar att spetsa dina inlägg med överdrifter och rena osanningar. Din största passion är att göra dig lustig på andras bekostnad. Du har egentligen inget liv, men vill ändå ge sken av att du ständigt är på topp, alltid har nära till ett skratt och att din tillvaro är som Lustiga Huset."

HM, oj. det var faktiskt lite läskigt, med tanke på att frågorna var typ "vilken kändis skulle du vilja vara?"
menmen, så ska det ju vara ibland :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha.. Jag gjorde med testet, & fick samma "svar" som Veronica.. Helt sjukt, stämmer ju inte alls in på mig. Hatar sådana äckeltest.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback