tillbakablick.

would/should? tkr det är en dum fråga rent utbildningsmässigt, men.. hm.

jag har kommit på att min blogg huvudsakligen innehåller en massa tröttsamt snack om vädret. men what can I say, det påverkar mig på alla sätt ;) när det är mulet känner jag mig ganska mulen(kan man känna sig mulen? hm), & när solen skiner känner jag mig oövervinnerlig. det är kanske därför jag älskar sommaren så? :D

jag orkar inte med all drama längre, vill inte.

jag måste lära mig att hålla ordning på saker, & först och främst hålla ordning på mig själv, för det är nog det jag suger mest på. typ ALLA mina utvecklingssamtal i ett nötskal;
"joo, det som är mest problem med är väl det här med ooordningen.. hon håller knappt reda på sig själv."

 men,
I'm just a mortal with potential of a superman! :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Carina

neh, sån städning är whatever. julstädningen var precis som vanlig städning ju:p palla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback