små lätta moln.

Gick runt & var sådär allmänt lycklig över vädret igår, för även om solen inte sken konstant, föll det iallafall inte en enda regndroppe på mitt bara huvud när vi cyklade till träningen. (eller, ja. cykla är väl till att ta i, för inte fan är det en cykel jag äger)

iallafall så råkar jag yttra mig om att det var så härligt med blå himmel och att jag var så lycklig över att sommaren börjar närma sig. vet ni vad jag får slängt i ansiktet? jo, emelie börjar snacka om att bara för att inte heeela himlen är blå, (det fanns väl ett litet genomskinligt vitt moln ngnstans..) så kunde man inte kalla det för "blå himmel", eftersom det underförstått betyder "klarblå himmel" i skåne. hmpf, där fick man för sin positiva anda, ska nog lägga ner det där med att umgås med folk från sydsverige, de är sådana kappvändare&dessutom ser de glaset som halvtomt. :P

Har kommit fram till att det bästa man kan göra i det här vädret är att sitta inne och titta ut och föreställa sig hur varmt det är, eftersom så fort man kmr ut blir man så himla besviken. (förutom i växjö då, för där är det tydligen lika varmt som det ser ut :O) och kim är nog den enda jag känner som blir ledsen över att det är varmt när hon ska cykla hem, citat: "men då blir man ju varm.." och sedan när jag föreslår att hon ska strunta i jackan om det är så varmt som hon påstår att det är, "men, då blir jag kanske kall och det är så jobbigt att stanna.."
jag säger då det, vilka I-landsproblem man kan ha. ;)

& btw, apelsiner är himla goda egentligen..

puss!  (johannaOkim&emelie)

Kommentarer
Postat av: Emme

Vad du hackar. Bara för att man har rätt så ska du lägga av att umgås med en nu va. Vad är detta?:P

2007-03-17 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback