Mörkt, & blött

nu regnar det. och jag som var så positiv bara för ett par timmar sen. (men hjälp, vad jag är duktig på att uppdatera för tillfället :D) visserligen är klockan rätt mkt och det är ganska mörkt ute, men I bet att även om det vore dag och ljust hade det vart molnigt och regnat. shit vad dumt det lät, men ni fattar vad jag menar, (och även om ni inte gör det så är det mitt i natten och jag orkar inte ta bort det! :P)

känner mig sjukt ofräsch, är sugen på att duscha men det känns inte som en speciellt bra idé såhär klockan 00.04, för jag lär bli väldigt pigg efteråt, och för att inte tala om kmr mitt hår inte torka på tre timmar, (übertjockt som det är :P) och hur bra är det? har visserligen inte mkt planerat inför tomorrow, men ändå.

kom att tänka på detta idag, i torsdags var det tre veckor kvar tills ITALY. HILFE vad tiden går. :O

Puss! (johannaOOKim&Emelie)


Kommentarer
Postat av: Kimps

KimOOOOOJohanna & Emelie

2007-03-22 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback