Grönt är skönt

hmpf, jag har en dålig hårdag, & jag tror att jag gjort sönder hårtorken. dessa båda disasters har sin grund i en och samma händelse, jag blåste håret  nyss nämligen.
(men HAHA, vadå "blåste håret", ganska komiskt ändå. typ, "HAH håret, där trodde du allt att kammen blivit helt galen men NEJNEJ tacka spännet du har blivit blååååååst!" skulle väl funka, huh? :)

hmm, helt slapp dag idag, är lite sugen på att se mamis "så blir du fast&välformad"-dvd,(alltså, JÄTTESUGEN, verkligen!) meeeeen..
måste nog damma av sängen, och kiwi är också gott.

och jag har så tråkigt att jag skulle kunna pussa på hundlatrinen i parken, bara för att hitta på något.

och imån fyller kim år! :D

men ska nog gå och se på en film med Ewan McGregor nu, (uttalas tydligen jeowan, varför inte döpa ungen till johan då? ) för han är snygg och hans uttal är SNYGGAST,

puss!

Kommentarer
Postat av: Veronicaaaaaaaa

SÄMST PÅ SKÄMT! =D lol "blablabla..blåst..blablabla..jag gillar tjack!" xD saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback