Fotoblixtar & vackert väder

YES, äntligen internet at home igen, jag har saknat det mer än jag vågat erkänna för mig själv ;) eller, hmm. borde väl egentligen läsa svenskaboken nu, ngt som jag antagligen gjort om jag inte kunnat suttit här.. så ja, frågan är ju hur bra det är med internet egentligen.. :P nog filosoferat om det.

jag har helt CPONT i vaderna, sjukt.

hundra höjdare ikväll, hoppas det är bra nu när jag ska sitta uppe & vänta. ska nog koka lite nyponsoppa och sitta och mysa framför tv:n :) (nytt favoritord på G? mysa.  hm, lite töntigt kanske. men sån är ju jag, så det får ni ta ;D)

menmen, nu ska jag ta & ringa nyberg, för det var alldeles för längesen!
uppdateringar om helgen i skånes fagerhult följer ;)

puss! (johanna0kim&emelie)



Kommentarer
Postat av: Carina

MYSAAAAAA. eller MYSSSSA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback