Förträffligt

Jag har kommit fram till att jag älskar att åka buss. Inte sån långfärdsbuss kanske, och inte heller att åka buss ensam. Men med en stadsbuss med emelie sent en eftermiddag, när solen lyser starkt genom de ljusbruna fönsterna, då älskar jag att åka buss. :)

Jag älskar att ligga i sängen på mornarna, när solen skiner genom mitt(&carinas) fönster, det är myyyys :) & jag som åkte till skolan fyra timmar innan vi började, det kan väl kanske klassas som sjukt osmart? wellwell, det är jag & kim det ;)

så vi fördrev tiden med att gå och prova lite kläder, kim hittade en überfin klänning som hennes mor bara MÅSTE köpa åt henne, för annars gör jag det! helt billig var den också :) jag köpte ett himla fint linne med rosett och allt, inte riktigt jag, men det kan väl bli. :D

en vecka kvar, oj vad tiden går! :O

puss!(johanna0kim&emelie)


Kommentarer
Postat av: Kimps

Det var faktiskt Kalle också, så vi är inte de enda som kan klassas som sjukt osmarta!

2007-03-29 @ 13:49:20
Postat av: Carina

jaa, det kan väl bli du. och ey, JAG ÄR OCKSÅ GRAVID.
och ey, ... det var nåt med. men kommer inte på vad det var. hej!

Postat av: Carina

men JO. varför skriver du alltid johanna0kim&emelie?

2007-03-29 @ 15:52:44
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: carina

"långfärdsbuss". DET, är ordet! Synd att man inte har använding för det så ofta bara.
Men, man kanske kan ordna det..? Hmm.!

2007-04-02 @ 19:00:51
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback