dagens ord: tattare

Nu när Kim sitter här bredvid mig och sjunger på sebastians melodifestivallåt, (himla söt kan jag ta och tala om) med hennes vackra stämma i vänsterörat tillsammans med solen som skiner utanför mitt fönster, känner jag budskapet hon sjunger växa sig starkt i mitt stolta bröst, för
 
everything will be okey.

allt kmr bli bra, för snart är sommaren här och jag har de bästa vännerna i världen :) längtar efter att få lägga undan vinterjackan på riktigt, efter att få springa barfota på het asfalt, känna doften som kommer efter ett blött sommaregn, efter att ligga i solen och lyssna på gyllene tider, efter att tävlingssäsongen ska börja, efter den underbara sommar som jag känner på mig att 2007 kmr bli :D

as the sun is setting, we're forgetting, (så sant) 

 
puss! (johanna0kim&emelie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback