13 dagar

sen bär det av, ska bli himla kul. :)

här har man precis vart och gjort ett historiaprov(av ngn konstig anledning missade jag det förra veckan :O), och vad möts jag av när jag kmr tillbaka, jo, I'll tell you:
det ligger TRE delikatobollpåsar bredvid min dator! alltså, tre! men bara två människor. precis som jag nyss skrev på en liten lapp som jag sedan placerade vid min sambos dator

frågorna hopar sig i min trötta hjärna.

dagens låt: summer of 69' (enligt emelie, men jag håller väl med för husfridens skull)

Skånes fagerhult är det som gäller i helgen, oojojoj vad KUL :D det ska bli långa promenader så jag får se hela stället., för det är ett stortSTORT ställe ;) (nu snackar hon om att jag måste se kyrkan med, det låter ju.. kul. :p)  men godisflyget, det blir nog en upplevelse utöver det vanliga. ;)
jag älskar fredagar, träningen är cpjobbig & det gör att maten oftast är jättegod efteråt. fast idag var det nudelwok, och.. som kim sa, wok är inte min favorit direkt. sen är det så vackert väder idag med, & jag vet inte.. man blir så glad :D

kim är världens mest skadeglada människa, :O men jag tkr om henne ändå <3

nej nu tror jag jag sticker ner på westside och köper mig en chokoladeboll(det finns ett betydligt mer passande ord, emelies favorit btw, men det lägger vi censur på känner jag:P)
puss! (johanna0kim&emelie)


Kommentarer
Postat av: amandaaaaaa

jag antar att du åker snart? GO ITALY ;) när åker du? peace out ;) pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback