Resultatet av för mkt fritid

Varför kan inte jag också ha ett fint och annorlunda efternamn? jag menar, Johanna Andersson, vad är det för unikt med det? inget fel på johanna - jag tycker om mitt förnamn, I've grown to like it.
Men det är som jag alltid har sagt; min framtida man ska allt ha ett klatchigt och fint klingande efternamn, annars kan han bara drömma om ett ja framför altaret. ;)

anyway, som man kanske kan gissa med tanke på att jag har tid med sådana funderingar som jag delade med mig av alldeles nyss, känns det att sommaren har börjat på riktigt nu. Idag har nog, without doubts, varit den slappaste av dem alla. Har haft värsta kul med kim hela veckan, men nu dröjer det hela.. 9 dagar innan jag förväntas träffa henne igen. & då är det vus/liseberg som gäller! :D

och i helgen är det midsommar, mys vid hurven är det som gäller.. (var SÅHÄR <> nära att skriva "i hurven", men kom på mig själv- det är ju inte I sjön vi ska fira, även om det är ett & annat dopp inplanerat.)

nej, nu ska jag nog få ordning på lägenheten igen, inte vill jag att den ska se ut såhär när vi kmr tillbaka efter sommarn! :O

puss! (johanna00Pim&emeliten)


Kommentarer
Postat av: Carina

vsu... äääääääääääääääääääääääääääägggggggggdddddd
(haha, tänkt att säga så, "äggdd".

Postat av: Carina

(typ.. Ewan?
;)
)

2007-06-23 @ 18:41:13
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: Pim

Men vi ses ju inte då heller:( :'(

2007-06-28 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback