Blåbärssoppa, the shit

MM, det är som jag sa till min käre far när vi satt och studerade min käre brors diskuskastning i lördags; blåbärssoppa är min absoluta favoritdryck, efter nyponsoppa. :) & jag älskar verkligen blåbärssoppa.

Vanligtvis drömmer jag ALDRIG, eller iallafall väldigt sällan, men det gjorde jag inatt. & vet ni om vad jag drömde?
om de nya ettorna, drömmen kan ha hållit på i max fem minuter, för det enda de han säga/göra var att berätta hur mycket de hatade mcdonalds. det tyckte jag var läskigt.

mår mkt bättre nu angående allt, det är ju trots allt sommarlov :) & trots att jag kmr sakna att ha alla precis runt mig, finns det ändå mobiltelefoner.
men jag fasar fortfarande inför tvåan. (även om det är status att inte vara yngst.)

Jobbigt att inte veta vad jag ska göra på midsommar. får fundera ett tag till.

btw, LÄTT att jag ska köpa kryddflickornas nya samlingsalbum! nostalgi på hög nivå ju :)

Puss! (Johanna00000Pim&Emeliten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback