Ut på äventyr

Idag är det en stor dag. Jag, Johanna Andersson, ska nämligen snart (inte strax) ge mig av till Hallaryd, & en viss snygging named Kim Petersson-Ek. :) Jag är lite försenad dock, och det irriterar mig något oändligt. Längtar, även det något oändligt (känner mig just nu som Buzz Lightgear, om det är så han stavas, "mot oändligtheten, & vidare!") Hoppas iallafall på att få se lite Baywatch-scener man hört så mkt om ;)

(Blue Water High, nivet den engelsktalande, ganska töntiga och kliché-artade serien på sommarlovsmorgon? I'm in love, bara btw)

Nej, nu får jag allt skynda mig om jag ska hinna iväg idag.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Carina

jag ska slute upp med att ignorera dig för en kort, kort stund, men bara för att påminna dig om att jag är OERHÖRT besviken, över att du inte kommer att befinna dig på skansen ikväll.. du vet hur mkt jag tycker om Amyyyy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback