Hej hej sommar!

YES, nu är den äntligen här, den del av mitt sommarlov som är tänkt att totalt & fullkomligt bli tillägnad min lata sida. (som, om jag får säga det själv, kan klassas som lite av en minioritet i mina i övrigt så charmerande personlighetsdrag) Hrrm, iallafall.

Jag genomförde idag min officiellt sista sommarjobbs-arbetsdag idag, och ACK, så skönt det kändes! Var dock lite smånervös se sisådär halva dagen, ett antal till synes ganska skrämmande engelsmän/kvinnor could be blamed. Well, de sa då inget ofördelaktigt om mig och carina där vi satt och svettades, så jag hoppas & tror att det gick finfint. :)

Imorgon bär det på sedvanligt vis iväg till sommarens egna lustträdgård (på det MEST oporriga sätt som finns!) nämligen Olofsbo havsbad. eller, egentligen inte just havsbadet, mer själva.. byn. men det låter mer finklingande med ett avslutande "havsbad", det tkr jag bestämt!

Förhoppningsvis bär det av till El Stockholmo på måndag, om vi får tag på en bil vill säga. Ingen som har en över? inte det? konstigt, det må jag säga.

Veckans idol: Nic Schröder, helt galen. & vilken överskottsenergi!
Veckans crush: Ronald Weasley, helt hilarious.

nej, nu blir det sängen, att vara hard-working tar minsann på ens krafter.

puss!(johanna000000pim&emeliten)

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Carina

aah, han är läätt årets cruch ;;

Postat av: Anonym

Klart du förlåter lilla söta mig? Hih?
PUSS!

2007-07-20 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback