- Lite allmänt om Veronicas födelsedag.

här följer, på begäran av TVÅ personer (notera&förundras) en uppdatering av min blogg.

Idag, onsdag, är det bara två dagar kvar till Veronica Holmboms födelsedag. Det är det 17:e i ordningen, och hon ser inte alls fram emot den. Innan idag, hade jag ingen aning om att det var Veronicas födelsedag på fredag. På fredag är det fredagen den 13:e, alltså är det fredagen den trettonde som är Veronicas födelsedag. Veronica är född fredagen den 13:e, så 13 är därigenom hennes turnummer. 13 är annars ett olycksnummer. Veronica kräver inte mycket på sin födelsedag, hon önskar sig
- ett (1) par glasögonbågar med tillhörande glas anpassade till Veronicas styrka
- en (1) systemkamera.

(Systemkameran har hon redan fått, så den går egentligen att stryka från listan. Men det skulle sett dumt ut med en lista som enbart innehöll en punkt)

Detta är alltså de saker som står på Veronicas önskelista, men hon önskar sig även ngt otroligt, häpnadsväckande, fascinerande, otroligt, vackert, romantiskt etc. etc. av sin pojkvän. Ingen press alltså.

Det var allt för "allmänt om Veronicas födelsedag" idag, men frukta inte! fler uppdateringar angående ämnet kmr med säkerhet dyka upp.


Kommentarer
Postat av: carina

haha, duktigt, jojo :)
du, jag kom på vad jag ville berætta.. jag kommer med størsta sannolikhett få en juice- press av mina farførældrar i julklapp. :)
& du, jag ska ringa elvira imorn, det har jag kanske sagt.. excitiiing.
ær sugen på en væxjø. trip, med dig:D fast jag kænner mig rætt fattig just nu.. usch. men ændå=)
jag skriver till dig på msn imonr nær jag har pratat med elvira, sen kommer jag ju hem på fredag. hørs då, om inte annat :D
haj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback