Mitt första, någonsin.

Yes, mitt första blogginlägg alltså. Satt och filosoferade på vanligt vis innan idag, och funderade på vad jag tkr om att göra mest i livet. kom på en massa saker såklart, positiv som man är ;) men, my point is, högt upp på denna oändliga lista finner vi både att formulera mina vanligtvis djupa tankar i skrift, men även kanske lite mer otippat; att dela med mig av ovanligt starka åsikter om allt&alla, till alla.

Så är det bara jag, eller verkar detta som en sjukt bra kombination för en sjukt bra bloggare? kanske till och med en världsbäst bloggare? För hade jag haft orken att skriva ner alla saker jag skulle vilja göra innan jag dör, skulle att bli världsbäst lätt stå med på den listan. och varför inte bli det i bloggande då? (förresten, vem fan kom på ordet blogg då? när blev dagbok omodernt?) jag har ju förutsättningarna; 
jag har viljan, jag har... mkt tid. och detta borde leda till.. något världsbäst. :)

så, nu vet ni där ute i cyperspacet mina egna mål och realistiska förhoppningar om detta bloggande, får se vem som blir mest besviken..

(och, kan väl passa på. jag vet inte vad jag tänkte med när jag tryckte på knappen för att acceptera "johannay". men, antar att det var för att "johannazzz" var upptaget)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback