Kyligt

MMH, det är väl en bra sammanfattning på denna söndag? jag bara fryser fryser FRYYYSER. tror jag har köldskadat min ena stortå om jag ska vara helt ärlig, precis som jag brukar alltså. SHIIIIT. fast, nu när jag kommit in känns den mer som brännskadad, och för att vara ärlig vet jag inte riktigt vad som är värst :P har kommit över min betygspanik nu iallafall, whatever om jag inte får mvg i alla ämnen, kan ju iallafall bli städerska eller ngt, inget fel med deeeet. (sarkaaasm, lite hjälp för de trögtänkta) njet, men palla.
tror jag ska blondera håret gult och lära mig ryska på sportlovet förresten, det låter väl fräänt ändå? lite exitement in my life, I NEED IT! eller nej förresten, no more drama pleease.

nu är det bara en vecka kvar, fyra dagar mer exakt, WOHOOO :D

nej, nu ska jag lära min sambo att spela achtung, YEAHYEAH på två - ^^
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback