Helt fel.

alltså, det är något som är helt fel med mig, något allvarligt som troligtvis kmr leda till min egen undegång ngn gng i framtiden. jag borde verkligen inte sitta här, nejnejnej. JAG BORDE PLUUUGGA! jag borde cykla till närmsta affär (som visserligen ligger typ trehundra km härifrån, which sucks, men man bor ju på landet) och köpa dagens exemplar av expressen, för att sedan analysera om det är någon skillnad i språket på kultursidorna och krönikan, TRO FAN DET, det fattar varenda männska.
 har jag nämnt att jag HATAR gymnasiet? inte det? nej, det kan väl bero på att det inte är sant. men jag kan väl få låtsas för tillfället?

nej, om jag skulle ställa upp en sådan där fin uträkning som vi så ofta använder oss av på företagsekonomin, med gymnasiets plus och minus, skulle det lätt gå med vinst. fast just nu känns det som om det är nere i en djup ekonomisk svacka..


nja, nu ska jag gå och göra något vettigt med mitt liv, för jag måste trots allt ha mvg i typ alla ämnen om jag ska bli journalist. och mitt otroligt dåliga sinne för planering är väl inte det roligaste att läsa om ändå.. ^^


jenny was a friend of mine<3


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback