En evighet

nej, jag syftar inte på carolas urgamla och alltid lika cpdåliga låt, utan på min håltimma. har tre timmar att slå ihjäl, och till det inget liv, så räkna med ett überlångt inlägg ;) är tillbaka på min egen dator nu, och det är skönt men jag saknar ljuset inne på emelies rum lite :p
igår var det alla hjärtans dag, och jag var faktiskt inte det minsta deprimerad, inte för att jag brukar vara det, men folk påstår att man borde. jag var tvärtom väldigt trevlig och sprang runt och spred kärlek i form av inbillade små rosblad, och njöt av livet i största allmänhet :D visserligen var jag väl inte lika glad som emelie när vi skulle ta oss hem från den stora staden framåt kvällen, men det var nästan omöjligt så det kan väl förklara en del, huh? :P har bara en lektion kvar nu, sen är det looov:D lite surt, eller ganska mkt. jag kmr sakna allt&alla. men vafan, det är ju bara en vecka ;) och det ska bli ganska skönt att ta en paus från allt faktiskt.

sista lektionen är visserligen historia och jag hatar vår nya lärare, HE SUCKS! han är totalförvirrad konstant, och hans powerpointpresentationer är knappt läsbara, GAAAH! men, han är väl söt på sitt eget lilla vis ;)

kimsi sov hemma hos mig inatt, och vi åt ehm.. VÄLDIGT rostade mackor till frukost. (absoluut inte knäckebröd med andra ord.. :p)


men so long suckers,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback