chokolade

mmh. lättbäst! :D har säkert smuttat i mig femton koppar denna vecka. FEMTON! det är inte helt normalt, I'm telling you. men jag skyller på det energibehov som faktiskt uppstår när man är så duktig som jag och jobbar heeela lovet, så det är helt enkelt ngt jag unnar mig. så, in other words;
CHOKLAD IS THE SHIT! - samma färg och allt! (some say min humor är oslagbar, andra att den inte existerar.. jag tkr att jag får till det from timetotime iaf ;D) 

veckans, kanske MÅNADENS ord, är lätt FRÄNT! kanske räcker till en årsnominering, we'll see about that.. huh? carina hatar det, men det är bara för att hon är avis på mig och fylking, det är säkert!

och cashewnötter är gottgott. alltid lika. måste komma ihåg att tacka kimsi for introducing us på måndag, det var kärlek vid första ögonkastet på alla sätt! :D

bra låtar:
Mika - Grace Kelly 
Salem Al Fakir - Good song
The Ark - The worrying kind

 det är så det spritter i benen av glädje och längtan efter att svänga på höfterna. helsköna låtar alltså :)

men nu är det dags för lite mediaprojektplugg, and I'm sooo looking forward to it!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback