you got me feel all those butterflies inside

Idag, gick jag upp sjukt tidigt.


(tänkte bara se till att ni VERKLIGEN noterar överstående text, och låter budskapet riktigt SJUNKA IN)
Mhmm, imorse (inatt, är egentigen ett mer passande ord) var det till att släpa lemmarna ur sängen kl 04.30, (i mitt fall en i taget, eftersom jag hade vissa svårigheter med att få huvudet att lämna kudden fick fötterna helt enkelt leda vägen) sen bar det av till jkpg, endast för att få uppleva en låång förmiddag, fylld med pratiga gubbar och sura tanter med ett överflöd av femkronor.

sen ikväll har det vart släkt-kalas för min käre b2, det blev lite svensk-dubbad Harry Potter 5, och en massa guitar hero. (& alltså, believe it or not; men ronald är lika mkt min man när han är dubbad till svenska som när han har äkta het britt-accent. shit pommes.)

julen, den är nästan här nu. den är som en vattenblåsa på hälen precis innan den ska gå sönder;
man märker av den vart man än går, & när den har spruckit ("är över") längtar man till hur det var innan.

HEHE, känns bra att avsluta dagen med ett egengjort-megauselt skämt.
(men tro inte att jag ogillar julen på ngt sätt ändå, för den är BÄST<3)

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Stinkis

Aw johanna får jag dig att känna så? :D Vad glad jag blir ;)

Postat av: vickan

men alltså, joho. du kanske borde konvertera till islam, så många män som du har nu alltså :O

2007-12-16 @ 19:43:57
URL: http://skugglikt.blogg.se
Postat av: carrrrrr

men GUD. dubbat? Hermione är iaf bäst på svenska, hehehhehe
nästan värt att kolla lite. vart är du, föresTen? jag gissar på
1. HEMMA
2. I ett dike/ute på en åker. (vore ju inte första gången, INTERN SKÄMT HEHEHE)

2007-12-16 @ 21:30:48
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback