national lampoons, glögg&Jussi, -the shit

blir inget långt inlägg nu, för jag har redan borstat tänderna och gjort mig i ordning för sängen, med allt vad det innebär-förutom att faktiskt lägga mig, alltså. (fast jag hade ju inte tackat nej till en laptop, nejnej)

men jag kände bara att det var nödvändigt att dela med mig av vad som nyss inträffat, för det är såhär;
att nu, när alla julklapparna är inhandlade tillika inslagna & lagda under granen,
julgranen är klädd&ljusen är tända,
ett päron till farsa firar jul är sedd på&skrattad åt,
och framför allt, traditionernas tradition är utförd,
med glögg&pepparkakor i vardagsrummet vid midnatt, med jussi sjungandes o helga natt på p4,

-it's finally starting to feel like christmas.

så, ha en underbar jul allihopa, det tänker iallafall jag ha. :)

kärlek. (en massa, för julen är trots allt kärlekens högtid)


Kommentarer
Postat av: carri

oh, førlåt mig før att jag tvivlade! svaret ær ju så sjælvklar. HP 24/7 ræcker inte ens!
och OJA, samtalet var VERY givande. Vill också påpeka att det ær "lite" irriterande att du loggar in och ut på msn tyo HELA TIDEN, spec. eftersom att jag inte vet om det ær du eller inte
men GLEDELIG JUL, som vi sæger hær i norr.
:)

Postat av: Carina

Elizabethtown, alltså.
det har blivit mkt mr Bloom på sistonde, med tanke på Pirates och så, men MY GOSH.
kärlek!
ps
handskrivet brev till Rupert snart va.
ds

2008-01-04 @ 17:01:26
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback