ingen vind kan blåsa omkull oss nu,

Dagens sanning: mig <3 ronald
Dagens ord: editA
Dagens affär: MediaMarkt
Dagens utmaning:
(ska länka de sidor jag besöker mest, easy job, faktiskt. jag är nämligen inte speciellt.. varierande, på den punkten)

www.bilddagboken.se - ja alltså, en favorit, onekligen. mina fingrar börjar automatiskt skriva denna adress i fältet varje gng jag öppnar en internetsida, och jag har, naturligtvis, användarnamn+lösenord sedan länge inprintat i fingrarna.
www.google.se - det är väl klassiskt, men allt som behöver vetas, hittas på google. (guds gåva till eleven)  
www.youtube.com - Yes, antingen som musikkälla, eller bara som ett oerhört underhållande tidsfördriv.
www.itslearning.se - tja, det händer väl någon gång om dagen. man måste keep up med vad som händer i ens kurser, ju.

nej, nu bär det av till säng, ögonlocken börjar bli oroande tunga.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carina

yeah RIGHT att du är inne på it´s. that often! YEYE
(& hmm inte konstigt att (om) du försov dig, när du var uppe så sent. Jag hoppas verkligen inte att det var idag ni hade prov.
HERRÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback