if it's cold outside, -show the world the warmt of your smile

MHM, vem har blivit kung på att uppdatera? JO, JAG! (det egentliga svaret är väl veronica, hon kan verkligen vara.. aktiv, ;) men jag gillar att vara kung, onekligen)
Det är också ett rätt roligt fenomen, som i prinicp alltid stämmer, att VARJE gång jag säger ngt sånt, som typ "jag är kung på det", eller "hon är KUNG" (& det gör jag ganska ofta) så är det någon som kommenterar med; MÄH; menar du inte drottning?  ... (ööh)

anyways, idag har jag&carina klätt julgranen, lätt snyggast ngnsin. men ljusen funkar tyvärr inte, eftersom.. ja, jagvet faktiskt inte varför, men kontakten passar inte i våra uttag. =( men, vi överkompenserade med glitter och polkagrisar, så vi överlever nog ska ni se, no need for worries.

vart ute i skogen idag med och sett ut hemhemma-julgranen, och grillat korv :) hade vart ännu mysigare om det inte hade regnat konstant, men man kan inte få allt. luktar iallafall rök om hela mig nu, och det lär det göra i ytterligare en vecka, får väl bara hoppas på att ingen får för sig att jag gått över till den mörka sidan.

nejalltså, nu bär det nog av i säng, ich bin müde. (nu gäller det bara att hoppas på att müde betyder trött, som jag har för mig, och inte arg, som det faktiskt också kan betyda i min tyska-hatande hjärna)

People keep talking, (they can say what they like)
But all I know is; everything's gonna be alright.
  

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: veronica

hah! Ja, jag är fan aktiv! Skrev typ 10 inlägg igår xD Men du! Anta utmaningen i min blogg, snäääääälla?
Pusselipuss!

2007-12-10 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback