den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp

idag är det dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan, före DOPPAREDAN! :D (om det mot förmodan är någon som har missat det) detta innebär att det bara är 9 avsnitt kvar av julkalendern! :O

 iallafall så har jag har pyntat mitt rum hemhemma idag, det blev så mys att jag knappt ville skiljas ifrån det. jag skulle kunnat ligga där i en vecka, i min ovanligt fint bäddade säng, bredvid min uråldriga tomtemor-docka, (som saknar ett och annat ansiktsdrag) och tittat på alla välbekanta porslinsansikten som ler med en mer innerlig glädje än många levande varelser. det gör mig så.. glad. & jag gillar att vara glad. :)

sen blev det till att leka DJ i blueberry, det funkade väl sådär men alla kan inte vara bäst på allt, så är det. slog nytt rekord i att komma ner till växjöt sent, shit pommes! är inte alls trött dock, -vila middag mitt på eftermiddagen i mitt hjärta<3 ;) & det spelar inte så stor roll på söndagar, man bara måste ju gilla att träningen börjar kl halv tio på måndagar.

avslutningsvis kan jag väl bara dela med mig av dagens insikt: 
LÄTT att jag ska till varberg den 16/7, lasse på sommarturné; äkta mäktigt.

(You said: Well, never mind, we're ugly but we have the music)

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Stina

så lätt att jag tänker åka med !!!:D

Postat av: carina

okeeeeyyy
orka svika lasse i växjö!
määääään. vill se HP2 snart!

2007-12-18 @ 15:46:53
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: vickan

jag hoppas ni inte menar lasse som i lars winnerbäck? :O

2007-12-18 @ 20:45:50
URL: http://skugglikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback