total eclipse of the heart.

där kan man snacka om MEGAskön låt. helt.. mäktig.

nu är jag hemhemma igen, sitter vid farmins dator och bloggar, trots att jag har annat som jag egentligen borde göra. som att steka biffar till exempel. & plocka fram/bestämma vad jag ska ha med mig för kläder i helgen, det bär ju av till uddevalla ikväll. Jag är rätt nervös, mest för släggan. jag bryr mig inte, nej, jag rättare sagt SKITER i att jag inte kommer komma speciellt högt upp i resultatlistan, det är bara själva.. utförandet jag oroar mig för. jag kan ju för fan inte ens snurra.

menmen, SM är alltid kul, och det är bara att hoppas på det bästa :)

legat & degat på soffan hela morgonen, såg slutet på "girls just wanna have fun", och en  annan, riktig wannabe-harrypotter-sak på Tv1000 family. Urk.

nej, nu ska jag allt göra ngt vettigt, som att måla tånaglarna eller klippa ögonfransarna.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback