The End

Japp, nu är det slut, over, FINITO. mitt sommarlov alltså.
(I'm SUCH a drama-queen.)

Men, jag är inte speciellt ledsen över det. Jag menar, det är inte så att jag inte inser att detta innebär att min frihet härmed får ett abrubt slut, jag är inte trög. men jag ser vissa ljuspunkter, som att vara tillbaka i växjö till exempel, det är som en start på en ny slags frihet.

And how I love it.

för Växjö rocks, på alla sätt och vis. Mys med emelie&kim i måndags, bio :) sovmorgon, lite catching up med carini (som vart i U-red och storhandlat) på tisdag, shoppning i stan, och sedan tacos hemma hos emeliten. så jäkla najs, rent ut sagt.

för egentligen;
The end is just the beginning of something new.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback