Päskväll&spanska

Mm, spanska är faktiskt inte så farligt, det är som alla andra ämnen - om man bara tänker lite positivt går lektionerna riktigt bra :)

Idag är andra dagen i skolan, med riktiga lektioner iallafall. Vi började egentligen i onsdags, men jag var ledig både torsdag&fredag, så.. jag har inte  hunnit tröttna, inte än. & hjälp, vad duktig jag känner mig! :)

 ikväll blir det, citat "päskväll" hemma hos mig, med lite härliga brudar som kmr på besök. ska bli nice :)

nu har jag 1,5H hål, först ska emelie ha 45min spanska, och sen är det kims tur. (jag är alltså LEDIG hela den tiden ;; ) sen har vi visserligen 1,5 H Nk, men det är en annan historia.

Nej, nu ska kim och jag hitta på ngt kul på vårt hål, WÖ.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback