Matte&träningsvärk.

Det verkar gå mode i att ha skolämnen med i rubriken.

Jag har så himla ont i mina stackars muskler, överallt. Både framsidan&baksidan av låren, i vaderna, FÖTTERNA, undersidan av armarna & i ryggen. Stackars mig. (det jag egentligen vill få fram är att det faktiskt finns en anledning till att jag sitter här & skriver ist för att vara påväg till träningen, men det jag lyckas med är enbart att låta förfärligt ynklig&patetisk.
Grattis Johanna.
(att tilltala sig själv i tredje person är inte heller speciellt lyckat)

Idag, sen när emelile har gått iväg på sin spanska& jag har tagit min farfars gamla cykel och trampat hem, ska jag äta & sedan packa&städa undan. och plugga lite spanska, kanske. sunds like a great evening, huh? well, så är det när man är duktig, så som jag är.

Singstar igår, alltid kul. : ) är lite trött idag, dock.

Emelie är jättedålig på att läsa min blogg, ska bli kul att se hur lång tid det tar innan hon upptäcker detta;

YOU ROCK.

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Carina

jag hade helt glömt bort hur uttröttat man blir när man är sjuk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback