Ewan<3

gud, vad jag älskar att knäcka min rygg! eller, älskar är väl till att överdriva, men.. det är sjukt skönt :)

har precis gjort företagsekonomiprovet, SÅ SKÖNT, för nu är allt det vi fasade för när vi låg på stranden i Italien over and done with, det finns inget mer att oroa sig över! känns så bra så det värker, nästan. ;)

men HM, var är de andra två slöfockarna? vill ju ut på staden nu, eller ja, stan&stan, macken&macken ;)
har ju egentligen inget vettigt att skriva här, men eftersom jag inte har ngt bättre för mig är det såhär det ser ut. hoppas det blir idol till helgen iallafall, för det vore så himla KUL. :D
 &, kan ju passa på att nämna att det nu är typ, 7 veckor kvar till sommarlovet :) har aldrig varit så splittrad inför ett lov, det är en sak som är säker.. DAMNGIRL, (igen)


ewan<3

I love, the moulin rouge :)

puss!   (johanna000pim&emeliten)

Kommentarer
Postat av: Carina

God alltså. Hjärta Ewan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback